Tuesday, December 21, 2010

lepak besama2 kakak tercinta ;)

assalammualaikum..

huitthuitthuitt!! ;)
hari yg cukup menyenangkan hati aku ...:)) ble nk last2 day kat bntg ni , rase cm btl2 nk habis kan mase tok fam n kwan2 ... n hari ni aku habis kan mase ngn kak aku n bf kak aku ... emm thnx k too muiz ...:)) td pg cr baju kurung , sbb aku ni mmg kekurangan bj kurung .. so kene la cr baju kurung td .. da dapat td , 2 helai je pon aku bli ...:))) 
pas bli baju , ekin nk banje mkn ... hureyyy !!! tp syg , ekin hanya belanja muett !! :((( sbb ekin ckp aku da kaye hari ni , so xperlu dibelanja ... haishh .. kaye pon susah , senang pon susah .. hahahhaha tp xp ... aku belanja diri aku sendiri hari ni ...huuureeeyy !!:)))

hmmmm pas lepak mkn td , mule laa angin pantai aku sampaii .. ape lagi , aku pujuk la abg muet bwk p pantai ... alhamdullillah , abg muett nk bawak ...:))) huureeeyyy !!! dapat pg pantai ..;DD thnx abg muett .. hehehh time kat morib aku p la tgk pantai sorg2 .. tp hari ni x mengizinkan aku tgk air laut n dengar bunyi pantai la ... sebb xd air kat pantai hari nii ... so saddd ..:((
da nek tiap mlm aku p pantai semata2 nk dengar bunyi laut ... wahh nyaman nya !!! aku dapat byg kan kenyamanan pantai pada waktu mlm ...:))) sungguh tenang !!! n membantu melupa kan masalah yg aku ade ... thnx to ALLAH ...:))))

emm aku lepak tepi pantai mlm ni kejap jee , sbb xd air kan .. pas aku da rase keseorangan td , aku pon kembali la ke pangkuan kak n bf kak aku td ... hmmm ape lgii , posing time laa ...hehehehe



haaa ni lah kak aku ... name die syakina aka ekin ..:)))) die skunk ni ngah sedih sbb aku nk p blaja da .. emm atau dikenali sebenar nya die takot dok umah sorg2 ... kak aku ni penakot sket ... xp kin , every night i'll call u ok ... hahahha dan2 je nk kol ...:DDD
 aku mesti rindu kan saat2 ngn kawan2, ngn fam time kat kelantan nt ... kat kelantan aku da la xd sape2 ... but , my beloved ex boyf is there .....:)))) tp ex kn , so xmgkin akan rapat cm time kapel ...:((( haish teringat pulak kat my beloved ex boyf niii .. da2 , smbung cter pasal pntai morib td ..:)))


haiii tiangg , ble la aku dapt peluk kau lg ... mesti aku rindu kan banting gler2 kan nt ... ye la xpenah dok jauh dr banting .. hahahahha pantai morib xramai org time kau dtg td .. so lg nyaman even xsenyaman ketika air pasang cm selalu nya ...;)))
kat kelantan ade pantai ke ?? tp nk nek ape lak lau da kat sane .. haish !! 
xpe la , ape2 pon pantai morib is the best for me ..:)))) 

k la ... nk tidoo da la ... esok nk pg medical checkup pulak ... hal2 blaja byk g xsiap ni .. hehehe nk pg tggl bape hari je nii .. 

ok semua .. gudnitee .. salam ..:))

Al-fatihah buat ibu tersayang Rohaya bt. Dahlan ..
:)

No comments:

Post a Comment