Saturday, February 19, 2011

Brass Band Camping ..:))))

assalammualaikum sumee ..::)))

hari ni penat sgt sebb hari ni hari last camping ... n hari ni mmg nk cter pasal cmping je ... hehehe korg nk tau x , camping aku kali ni mmg best glerrrrrrr .... aku xpenah rase best cmni lau g camping .... hahahhaha aku camping 3 hari , start dari khamis sampai la hari ni sabtu ...:))))) 

mmg penat glerrr ... tp penat tu cm berbaloi , sbb mmg happy sgt , xrase cm camping kot ...sume cm kwn je , xd tension2 ... even bekawat tengah panas pon aku still ok lagi .... hahahaahah

first day , hari jumaat , kitorg just dengar ceramah je ... tu pon ceramah kejap je ... pastu balek bilik ... tido kat hostel jee .. haaa best kan???? :D 

second day , hari jumaat , explorest , tp aku xpegi sbb urus kan ptptn ... so xdapat men explorest ... mane yg men tu sume ckp best ... rugi aku xdtg kn ...:))) n mlm tu ade mlm kebudayaan ..... tok camping ni kitorg ade 5 kumpulan ... aku kumpulan-5 ..:))))) n kumpulan aku wat dikir , sketsa n joget lambak ... memang best kot ... hehehehee cm2 lakonan ade mlm kebudayaan tu tau , ade yang best n ade yang x best ... bese la tu kan ..:))))

n 4 the last day , kitorg just ade jungle trackking jee .... n mula2 cm malas , tp ble da pegi tu mmg best ... but agak menakot kan sbb byk sgt lintah n pacat .... baru je masuk kawasan hutan tu , pacat da banyak gler2 ... aku smpai takot gler nk jln .... n yg paling mengerikan aku lgi , kaki aku sendiri kene gigit ngn lintah ... skit sket doee ... first time kot kene lintah ... memang menakot kan ....
hurrrr ...

haaa tu je la activiti camping aku ... sket je kan ??? mmg syok !!! hahahahah 

aku da kenal sume comander , tuan n cik puan ... n aku mmg da bek gler ngn tuan brass band aku .... smpai jln sama2 time balek ...syok nyeee ... HAHHAHHH

tp yg xbest sebb kawan aku mira xdapat join ... sbb kaki die mmg xley nk nek bukit sumee ... so aku xd la kawn ...:((((( tp xp , tuan kan ade ... hahaahaahha :))))

k la sume , nk out sudah .. heheheh korg sume tc ok ... jgn nakal2 tau ..;))))

salam ...

al-fatihah untuk ibu tersayang Rohaya binti Dahlan ..
:)

No comments:

Post a Comment