Sunday, March 27, 2011

same jee ..:)))

assalammualaikum ..:))

haihai sume .. :))

rabu ni aku balek banting ... yeehaaa!! hahhaah xsabar nk balek bntg .. xnk balek kelantan g .. kelantan ramai org jahat !! org xd perasaan je yg ade kat sinii .... nk balek bntg n xnk langsung balek sini g ... skit hatii jeee kat sini .. org kelantan or bukan pon sama jee .. 

xsabar nk balek , tp balek nek bus .. lame nk sampai .. n for the first time balek sorg2 nek bus dengan jarak yg paling jauh skali .. hahaha xpe2 , berdikari ok ... next time lau nk balek nek bus ley balek sendiri g , xpayah nk menyusahkan org .... yee2 pastu xd pape gak .... 

emmm senanye sakit hati gler ni .. same jee kann .. nk marah2 pon xguna , aku gak yang sakit hati lek , ape2 pon aku gak yg skit hati lek nt .. wat bodoo jeee .. 


yot , balek nt kite kuar ok , kite hub sama2 sampai mati .. huhu ... aku demam doee .. nk menangiss jee da nii ... dengan skit hati lagi .. bodoh gler! ..
aku mmg kasar ... lau nk pompuan lembut , g cari sane ... 

al-fatihah tok ibu tersayang Rohaya binti Dahlan ..:)
miss u mak ..:(

No comments:

Post a Comment